Курси МВА
Економіка стратегії та організаційної структури бізнесу
Конкурентна стратегія
Бізнес-модель: інструменти побудови та розвитку
Управлінська економіка
Підприємницькі та корпоративні фінанси (управління цінністю бізнесу)
Міжнародна макроекономіка
Економіка стратегії та організаційної структури бізнесу
Мета курсу: формування знань тих розділів сучасної економічної теорії, які лежать в основі стратегії бізнесу та менеджменту, а також уміння використовувати ці знання для аналізу практичних проблем управління бізнесом і прийняття управлінських рішень.
Короткий зміст курсу:
1) Вступ: основні поняття сучасної економіки.
2) Теорія ігор та аналіз ринкових взаємодій.
3) Теорія фірми.
4) Ринкова влада.
5) Економіка конкурентної стратегії.
6) Агенські відносини, конфлікти інтересів та проблеми стимулювання.
7) Межі фірми: горизонтальна та вертикальна інтеграція.
8) Економіка організаційної структури та корпоративного управління.
Конкурентна стратегія
Вивчення, критичне обговорення та практичне застосування найцікавіших сучасних концепцій у сфері бізнес-стратегії.
Короткий зміст курсу:
1) Школи стратегії: альтернативні підходи до формування та реалізації бізнес-стратегії.
2) Конкурентні сили та взаємодія компанії в мережі створення цінності.
3) Формування конкурентних переваг.
4) Вертикальна інтеграція та межі фірми.
5) Аналіз галузі для вдосконалення конкурентної стратегії.
Бізнес-модель: інструменти побудови та розвитку
Курс-практикум, присвячений побудові та вдосконаленню бізнес-моделі компанії. Є інтегративним курсом, в якому використовуються знання та навички, отримані на курсах Стратегії, Маркетингу, Менеджменту та інших. Протягом курсу учасники, працюючи в малих групах, розробляють бізнес-моделі для реальних існуючих бізнесів.
Управлінська економіка
Курс призначений для формування та розвитку у менеджера «економічного мислення» – здатності бачити та розуміти проблеми, з якими стикається фірма в навколишній економічній дійсності, використовуючи апарат сучасної економічної науки: розуміти та аналізувати вигоди та витрати управлінських рішень, аналізувати взаємодію суб’єктів на ринку та всередині фірми для прийняття ефективних управлінських рішень, приймати рішення на основі розуміння закономірностей функціонування ринків та прогнозування впливу ринкових тенденцій та економічного середовища на результати діяльності фірми.
У курсі розглядаються питання технології та організації діяльності фірми, структури галузі та поведінки фірми на ринку, стратегії ціноутворення на ринках, де фірма має ринкову владу, теорії прийняття рішень, у тому числі в умовах невизначеності, впливу на стратегію фірми агенських проблем, асиметричної інформації та інституційної структури, теорії організаційної структури та вертикальної інтеграції.
Курс складається з двох основних частин:
(1) Економіка стратегії та
(2) Економіка організаційної структури.
Підприємницькі та корпоративні фінанси (управління цінністю бізнесу)
Курс зосереджений на найважливіших проблемах фінансового управління компанією – прийнятті інвестиційних рішень та стратегії фінансування і цілком заснований на аналізі реальних ситуацій.
Аналіз ефективності інвестиційних проектів, джерела та стратегія фінансування, структура капіталу, вартість залучення капіталу, вартість компанії, злиття та поглинання, міжнародні інвестиційні проекти, фінансові ринки та їх вплив на вартість компанії, фінанси та стратегія бізнесу – основні питання курсу, побудованого на основі аналізу ситуацій з практики діяльності українських, російських та зарубіжних компаній.
Метою курсу є формування у менеджера здатностей застосування знань у сфері корпоративних фінансів в нестандартних умовах реального світу.
Короткий зміст курсу:
1) Фірма та фінансові ринки. Джерела фінансових ресурсів для розвитку компанії. Цілі бізнесу та конфлікти інтересів.
2) Управління бізнесом, спрямоване на зростання цінності. Інвестиційні рішення та оцінка бізнесу на основі аналізу грошових потоків.
3) Структура капіталу та вартість залучення капіталу.
4) Реальні опціони.
5) Аналіз стратегічних інвестиційних рішень на практиці: проблеми та способи їх вирішення.
6) Злиття та поглинання.
7) Вирішення проблем конфліктів інтересів. Системи стимулювання топ-менеджменту.
8) Стратегія фінансування на різних етапах розвитку бізнесу.
9) Фінансування бізнесу за допомогою венчурних фондів та фондів прямих інвестицій.
10) Первинне розміщення акцій (IPO).
11) Боргове фінансування.
12) Цінність бізнесу та управління ризиками.
Міжнародна макроекономіка
Курс присвячений вивченню впливу «макросередовища» на діяльність фірми. Розглядаються сучасні макроекономічні моделі, що дозволяють студентам розвинути розуміння взаємозв’язків між рівнем національного доходу, інфляцією, безробіттям, грошовою пропозицією, валютними курсами, державною політикою, а також уміння прогнозувати вплив цих факторів на діяльність фірми.
Короткий зміст курсу:
1) Основні макроекономічні змінні (ВВП, інфляція, безробіття, валютні курси, рахунки платіжного балансу, державний бюджет).
2) Ринок товарів і послуг та ринки капіталу.
3) Грошова система та ринок грошей.
4) Платіжний баланс та валютний ринок.
5) Базова модель макроекономічних коливань: взаємозв’язки між ринками товарів і послуг, ринком грошей, валютним ринком, ринком капіталу, ринком праці.
6) Причини криз та спадів економіки. Державна макроекономічна політика.
7) Економічне зростання.
8) Актуальні питання розвитку економіки країни та світової економіки.